Friday, January 28, 2011

mini reunion



gambar di atas diambil di Kenny Rogers Roasters, Alamanda Putrajaya pada 21 Januari lepas..
mini reunion..
dari kiri Syitut, Legend, aku, Paus..(nama sume bukan nama sebenar yer..nama panggilan sahaja...)

Syitut ~ last aku jumpa masa dia pregnantkan anak no2, Haziq yg skang dah besar pun..
Legend ~ july 2009 dia dtg majlis adik aku
Paus ~ july 2009 pun dtg majlis aku dgn anak2 n mak dia..

tapi Legend tidak berjumpa Paus & Syitut sejak berbelas tahun yang lampau... (maknanya zaman sekolah la..)

aku pun last sekali makan dgn legend zaman makan dlm dulang besi kat maktab la..
aku rasa dunia tanpa sempadan ini ...yakni internet.. tak buat rasa dah lama x jumpa..
bukan zaman dulu kala...berbelas tahun x jumpa cam sure dahsyat la perjumpaan itu..
eh lupa nk bgtau mereka semua adalah penjawat awam... dgn kata senang... pekerja gomen... tu yg aku g melawat hari jumaat time lunch yg panjang itu..
dan sebenarnya legend & syitut keje dlm bangunan yg terpisah oleh jln jer..
kata senangnya... bangunan dorang berdepan je...

nak tunggu akuuuuu gak.... sebagai kaunter pertanyaan & PA free seumur hidup ni buat plan... hahahha

best..best jumpa dorang....
kami tiada reunion umur 2X tetiba last sekali jumpa umur 1X...dan skang 3X...
tapi lihatla..masih cam umur zaman maktab.....

:D


psstt : kenapakah aku yg paling besarrrrrrr uwaaaaaaaaaaaa.....



ni gambar lepas last paper SPM, biologi
Syitut - paling kiri atas sekali
Paus - paling kiri yg duduk tu
Legend - paling kanan no 2 dari bawah yg kepala terjenguk tu...
oh zaman beruniform...











:senyum sket... pagi jumaat....

No comments: