Friday, September 5, 2008

Aku Tak Tahan

bukan tak tahan nk pose sampai nk bukak pose..
(aku br pose 2 hr jer....off day..)
ni ha..bau rokok kuat gila dari mamat bernama SY (bukan nama sebenar)
taula..melayu ada aku dgn ko je kan..
tp hormatla sket...pagi2 aku tgk selamba badak dia g buat air..
(aku yg x pose pun tak buat cenggitu...)
lupa lak nk bagi tau...dia ni melayu...Islam la kan....errr ke tak ..entah la kan..
sbb tetiap Jumaat dia ada je melepak dlm opis.. (adeh tambah dosa bulan pose)

tapi aku yg pepening sbb bau rokok kuat gila..
dlm opis ni dia sorang je smoke..
pening....pening... da la perut cam meragam sket... (PMS)

huhuhuh dugaan.....

2 comments:

ajakrebyz said...

cube ko ltk satu papan tanda "Zon Berpuasaa" hikhikhik...

anak sapppaaa la tu wat prangai cam gitu yer.. ;)

arachnida said...

"zon berpuasa" atau
"hormatila bulan Ramadhan"

hish my boss omputeh from Australia tu pun reti..."oh..it's Ramadhan rite.."

tu la...anak tuan syed(nama dia ada syed) mana tah ni... slang pantai timur pekat lak tuh.... (bukan rasis yer..)