Wednesday, September 17, 2008

tahniah

dlm 2 minggu ni ada 3 kelahiran..
minggu lepas hari selasa Sity Nurul Asyadha dpt baby girl bernama Widya Sity Sabytah..

pastu hari ahad plak Zerol @ Spider dpt baby girl gak... x tau nama..

semalam Miza selamat melahirkan baby girl juga...Aimi Husna ..
minah ni aku rasa nk gelakkan je..
spt biasa..dah 4 kali terjadi ni..(aku call kekawan..dorang dlm labour room)
aku tergerak nk call dia..
kan betul..dia dlm labour room...
aku sms.."miza. da bersalin ke?" x reply..
alih2 kul 140pm aku dpt sms "br pas je ni.kul 130 td.xjahit lg ni.penat.sakit gile kak bersalin"

boleh plak sms aku ms dlm labour room lagi..br 10min baby kuar..
minah redah tul!!! aku trus reply sms suh dia rest..
sempat lagi dia reply balik "Dpt bb girl.sakit.lapar"
adehla.. sakit bersalin belum habis..sempat sms...sempat nk citer dia lapar..

tp sempat la dia dpt Big Apple Donut yg dia teringin sangat sblm bersalin..

rasanya ramai baby girl yg lahir thn ni..
Baby syitut je boy rasanya... dlm kalangan kekawan aku la..

turn aku??
hmm...............


......

4 comments:

Unknown said...

big apple dgn jaco.. mana lebih hebat?

Anonymous said...

Dunkin Donut lebih kenyang.. hehe..

arachnida said...

dedua same je...
dunkin? heeh da lama x makan dunkin donut...

tp saad.. aku tetap nk big apple..

Anonymous said...

sabar.. suatu hari nanti... =D