Friday, September 12, 2008

Tenang...ke RISAU???complicatednya

Hari ni..aku cam tenang plak..
Sepatutnya aku RISAU…
Entahla…padahal 3-4 hr lepas aku TAK TENANG LANGSUNG..
Merepek je…meroyan (bak kata kawan aku la..)
Mungkin sbb hari ni hari Jumaat..
Mungkin sbb hari ni aku puasa… (eh aku da start puasa SEMULA hari rabu..)
Hmm… 2-3 hari lepas aku agak mengong kot..

Ok benti jap citer aku..
Effy call semalam…alamak aku nk call dia mlm td terlupa..
Yelah aku tido lepas kekunun nk g terawih…hampeh jer..
Balik kepada effy..dia call kul 11am semalam..
Katanya on the way balik rumah…huh…larik dari opis..
Hr ini (jumaat) last day dia kat opis tu..
Opis yg building dpn building opis aku…
Hmm… tp suara excited nk benti keje..
Aku faham perasaan tu..

Tetiab dia kata..
“beb… I’ve met sum1..bukan pengkid… lelaki sejati.."
Alhamdulillah… aku suka..
Aku nak tanya banyak but aku tgh bertimbun keje..
So aku kata catch up later..

5 minit kemudian…hahah aku suka je la buat keje gossip bulan2 pose ni..
Aku sms effy
“beb..walau aku sibuk..aku nk busybody…joe tau?”
Dia reply dgn sms yg agak berjela tapi aku ringkaskan kt sini..
“joe tatau sbb bz dgn restoran dia..balik aft 2am everyday..aku lak g n blk keje naik public transport..peluang aku amat besar.aku br kenal less than a week n br kuar 2 kali”
Hmm…dats gud… bunyik cam aku galakkan effy putus dgn joe…
Tapi betulla…dorang ni pasangan tidak lurus (serong) atau senang la citer..joe tu pengkid..
Byk kali da si effy nangis2 dgn aku pasal joe…so make a move dear..
Aku harap dia akan happy..

Se happy aku ker??

Aku happy ker??

Aku rasa aku cam rasa pelik..
Kejap rasa in (ke on?) cloud 9..
Kejap rasa cam biasa jer…


Tp saat ini aku risau..risau fikiran je..x libatkan perasaan risau..
Ish complicated la nk explain…
Sepatutnya flight dia semalam..
Today g keje sesame..
Sampai pagi ni.. phone masih x aktif..
Da la sblm pegi dia mmg cam berat hati tamau pegi..
Last sms received “pls doakan 4mysafety” ptg isnin..

InsyaAllah takde apa2 kan…

1 comment:

Anonymous said...

insyaallah he'll b fine.. jgn risau..
n im hepi 4 effy gak.. alhamdulillah.. =D