Friday, September 12, 2008

rajin nk menaip..

Semalam petang..cam biasa balik kul 430..
Aku terus bergegas g LRT…
Kena jln kaki adalah dlm 10-15mins..
ikut mood aku.
If nk cuci mata dlm KLCC lambat la jadinya..

Eh balik ke cerita jln kaki..
Alih2 da nk sampai escalator turun ke lorong nk ke LRT…
Depan kedai 1901 rasanya..kat depan dia ada tiang yg besar..

Aku tgh jln2 tu tetiba aku rasa melayang jer..
Aku jln cam da senget hala ke kiri..
Dan cam takleh balance diri aku..
Aku stop..balance jap n teruskan perjalanan..

Cuba bayangkan if aku biarkan je keadaan tu..
Maunya aku langgar tiang tu..
Sbb masa cam melayang-layang tu..
Aku cam takleh control badan aku..

Maunya aku langgar dinding…jatuh bedebup..
Dah la time org ramai balik keje..
If x pengsan pun aku sure akan buat2 pengsan..
Sbb aku x sahur ke?

Tu da sangat biasa….
Ia akan jadi sangat luar biasa bila..
Aku bangun sahur..
Sure mak aku konpius sebentar….
Walau dia x pernah miss kejut aku hehari selama bertahun ni..
Time kasih mak… melayan anakmu yg sorang nih..

Lepas aku dpt balancekan diri tu..
Aku berjalan slow2 kot kang jadik lagik..langgar dinding plak ke..
Huhuhu..
Harap2 hr ni ok..

…nk g Big Apple..beli donuts…da 2 hr tertangguh..

2 comments:

Unknown said...

bahaya tu..

sesungguhnya beza diantara puasa orang islam dan yahudi adalah bersahur.. maka bersahur lah

arachnida said...

definasi bangun sahur bondaku...makan dgn proper...kt meja makan..
sahur aku, bangun minum air dgn mata tertutup En PG..