Friday, September 5, 2008

jumaat 5 Ramadhan

  • 1st time dpt duduk dlm komuter..terus aku tido
  • cek dlm beg...alamak HP tertinggal...terus bad mood
  • bangun2 da sampai angkasa puri...terus cam blur2..
  • pandang kiri..nun selang 4 seat ada org peknen tgh berdiri... trus rasa bersalah...tertido ms dia naik tren... tp aku rasa org yg tgh dok kt seat pun sume tido..x pasan dia ada.. siannya dia..
  • sampai KL Sentral nk naik LRT...biasalah panjang betul barisan org beratur..
  • yg ajaibnya..bila nampak LRT kosong sampai..habis sume line tu trus x jadi line..rebut2 nk masuk...tah apa2 tah org2 mesia ni... (dlm kul 8 mmg ada 1 tren kosong akan lalu kt KL Sentral....bagus gak...if not mau aku tunggu 2 jam tuk turn aku naik LRT)
  • sampai opis mmg takde mood..malas keje...layari internet dr pagi...
  • perut aku cam x best..tp semalam aku makan pizza je (bersama En Saad dan Cik Sage di Bukit Raja)
  • mlm ni aku nk buat brownies la..lama da x memasak kek... semalam da beli bahan2..
  • dan..... lambatnya jam ni bergerak.....hish..

....................

No comments: