Monday, October 13, 2008

Apa yang ditonton pada hari raya…

  • aku tengok daun ketupat kering… mlm menjelang raya…bukan malam..da pagi rasanya kul 1 am…dan tuk kesekian kalinya…rasanya da 3 kali aku tgk..aku tetap nangis.. kisah mak yg tunggu anak2 dia balik…alih2 mayat anak2 dia yg balik…aku sedih esp bila rusdi ramli nangis…(ahaks..)
  • balik2 filem yg ada fasha sand* tu…bosan.. 9 sept, anak halal, evolusi KLdrift, ish..byk la sampai aku x ingat…balik2 muka dia.. pastu aku perasan baju dlm 9 sept dgn dlm anak halal baju yg sama… hahahahahah…tp serius aku tukar chnl lain pun muka si pasha ni gaks…adeh..
  • Evolusi KL Drfit…. Citer pakai kete hebat2 …laju2… alih2 si shamsul yusof nangis teresak-esak…real sungguh…hilang kemachoan…Nampak cam budak kecik beli aiskrim lari2 pastu aiskrim jatuh ..mak marah takleh beli lagi…wahahahahahaha…..
  • aku add on chnl Syawal 188…hmm 7 filem RM7… mak aku nak..dia nya takde masa nk tgk..aku yg naik jelak nengok hehari citer yg sama…
  • aku tengok citer P Ramlee yg da beratus kali aku tengok…ini yg lebih menghiburkan..
  • apa lagi yg aku tengok? Entah…citer2 sedih yg mengundang air mata la… drama2 raya takde plak yg aku tgk…

3 comments:

Unknown said...

kau lupa ngk takbir raya ke?

arachnida said...

itu dengar... x tengok..
malas.. dihiasi muka2 artis dan selebriti jer...
oh yer.. aku lupa..aku tengk oasis setiap hari bulan puasa kul 730-830...

Anonymous said...

aku xde tengok citer ape² kot raya aritu. kitorang adik beradik kalau dah semua ade kat umah, memang tak ingat nk tgk tv. dari celik mata sampai pejam mata dok borak², masak² n makan². =D