Thursday, October 30, 2008

kalau..

semalam aku dok dlm tren pastu aku terpikir :

kalau... aku kena ragut dlm tren ni....apa nk buat yer..
kalau... aku kena raba dlm tren ni?
kalau... aku rasa nk pengsan dlm tren?
kalau... aku rasa nk pengsan bila da sampai stesen..
kalau... tiba2 kete yg aku park kat stesen komuter hilang..
kalau... kete aku takleh start kat memana la..
kalau.. kete aku rosak tgh jln..
kalau... aku kena rompak/ragut kat memana..
kalau... aku tetiba rasa takleh drive..di tgh2 jln tah kat mana...

mmg la bleh call sesapa dlm hp aku tu kan..esp mak bapak aku..
tp kekawan...
entah la...aku rasa aku nangis raung2 dulu kot..

aku tulis camni sebab..
sejak akhir2 ni ramai sangat yg malas angkat phone..
malas reply sms...
tp mmgla bab angkat phone mmg da makin kronik...

taula ada komitmen lain..
org kekadang tgh emergency..

hahah kesimpulannya..
carikla kawan reramai yg boleh anda call ms dlm kesusahan..
eh bukan masa susah jer..masa senang pun tau...





**update 31/10/08
kan betul..td ms lunch..kul 12pm...sblm aku kuar...ada mamat buat hal dgn aku...tercalar maruah aku...
aku try call kekawan aku yer...
aku pilih 8 nombor....dan....jeng...jeng..jeng...

KESEMUA 8 NOMBOR TIDAK BERANGKAT!!!!
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


memang aku EMO...sbb aku sgt perlukan sum1 to talk to..
at least dgrla aku nangis jap jer..
huhuhuhu...

aku lunch sesorang...
jln sesorang dgn air mata mengalir di tgh hari yg terik..
di JLN PINANG...

huhuhuhu...
pujuk diri sendiri....
**sehingga sekarang jam 2.16pm..tiada siapa yg sms/return call tanya kenapa call tgh2 hari buta....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................

2 comments:

Anonymous said...

Rileks bro.. Dalam dunia ni ada berbilion umat manusia. Carik kawan baru! Kawan lama mungkin dah tak se-free macam sblom2 ni

arachnida said...

sib ko return call aku kan mlm tu..
ko ni consider kwn baru ke kawan lama??

hmm..

biasala bila da jumpa the other half...kekawan tak perlu lagi bagi melengkapkan hidup... x gitu?