Wednesday, October 22, 2008

kejutan.... kepercayaan

Memula nk cerita..kejutan..
Aku balik lunch dr menara stan chart tadi sorang2 hala masuk UOA
Pastu kt lif Nampak muka familiar..
Aku br nk g tegur dia..
Dia leh jerit dari jauh “akakkkkkkkkkkkkkk….”
Kat pintu yer..org tgh ramai kuar tuk lunch kul 1 lak tu…
Fariza..dak astro batch 16…lama aku x dgr citer dia..
Rapat dgn aku masa kat astro sampai apis panggil aku asfariza..
Hmm last aku jumpa dia…dlm bulan jun rasanya…huhu lama gak la tu..
Minggu lepas ada nurul call tanya pasal dia…tup2 aku jumpa dia..
Dia keje 1st day hr ni kat bangunan ni… call centre gak..hehehhe…
Effy pun akak start keje baru call centre gak building depan plak..
Hmm leh g lunch sesame bebudak ex-batch 16 astro nih..

Pasal kepercayaan..
Aku ada akaun myspace…tp x aktif..
Satu hr ni sorang dak astro request aku..aku approve jer.. si F (lelaki) ni bf kepada kwn aku dak astro gak..
So satu hari si S (girl) ni tanya if dial eh tak guna akaun myspace aku tuk view pics bf dia..sbb dia takde akaun myspace n mls nk create..
Atas dasar membantu plus bukan aktif pun akaun myspace aku tu..aku pun bagi username n password..
Byk kali gak la dia mintak permission sblm access akaun aku tu..
Tiba2 sejak semalam aku dok receive approved request dr org2 yg aku x request pun..
Means dia la yg request dr org2 tu tuk jadi kawan dia dgn menggunakan akaun aku..
GERAM AKU !!
Da tu siap bg komen2 kat page org2 tuh..
Mak aiiiihhh melampau ni..
Komen2 dan statement yg dia letak kat page org2 tu…aku baca …sah2 bukan aku…sah2 bunyik lain…personaliti lain..
Sangatla geram..
It seems cam words dr bf dia jer…ayat2 tu…
Melampau la kan…aku bagi tuk ko..last2 share dgn bf…pastu salah guna..
Terus aku amik keputusan..delete je akaun tu..
Hmm ada la 2-3 org yg aku kenal..lagipun aku ada 8 frens jer…
Dorang pun x aktif..
Tak menyesal pun aku delete….
Aku mls nk sound budak tu…(selebihnya aku sakit hati….)
umur walau baru 22 tp ada otak pikirla kan..
BF dia pun satu..ko nk carik kawan / awek baru guna je akaun sendiri…
Takyah guna org lain punya..
Nilah namanya pecah amanah…salah satu cirri org munafik ( errr… yeke..) huhuhuhuhu

No comments: