Tuesday, October 7, 2008

tak perlu..

kamu...kamu..dan kamu tu juga...
iyer aku bercakap ttg kamu..
kalau rasa malas nk layan luahan rasa aku dlm blog AKU ini..
tak perlu la kiranya melawat yer..
dan tak perlu la kamu...kamu..dan kamu itu panjangkan isu ini ke luar...
aku hargai sokongan moral kamu2...
tapi kalau da keluarkan kata2 berbaur perli yg menjurus kepada menyebabkan aku kecik ati..
hmmm terima kasih aku ucapkan..
semoga kamu-kamu berbahagia...


**doa orang-orang teraniaya makbul...<-- sekadar renungan..

4 comments:

Anonymous said...

hmm.. siapakah gerangannye ye?
byk2 kan bersabar ye.. =)

Unknown said...

pastinya bukan aku kan?

tendang dan lempar saja perasaan jiwarasa mu itu.. peduli sama mereka... hehe

Anonymous said...

aku pasti aku pun bukan.. cuma tersalah bilik semalam..

arachnida said...

wah..sumenya pasti bukan mereka yg diperkatakan..hehehe

sage,
ko nak tau ker??

PG,
bukan setakat nk tendang dan lemparkan dlm blog..rasa nk physically tendang n lempang saje org itu..

saad,
salah bilik?? huhuhuhu bahaya..