Thursday, October 23, 2008

surat kenangan..

Sabtu lepas..aku kemas2 brg aku…(bukan nk pindah mahupun lari dari rumah..)
Tiba2 aku jumpa kotak yg penuh berisi surat….yer..surat…
Aku suka dpt surat dan menulis surat..
Suatu ketika dulu la sebelum emel2 sume wujud..
Belek punya belek…aku gelak sorang…sengih sorang2..
Sedih pun ada gak…trus berfikir ke mana semua org itu pergi..
Sbb ada yg hilang camtu jer..ramai plak tu..

Tiba2 aku ternampak sampul surat ni lain dry g lain..
Er yg lain pun lain gak rupa nya..
Yg ni special…from mesir..
Hmmm..kawan chat zaman MIRC lebih 10thn yg lalu…(yer…usia aku takla muda mana…tp aku awet muda..heheh)
Ada 3pucuk surat (wahhh lama x guna penjodoh bilangan )
Salah satunya ada gambar dia..

Arrrghhhh apsal aku x pasan dia ni comel…hensem..
Putih…tinggi..
Bakal doctor ya!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amik medic kat uni apa tah aku lupa plak hr tuh…
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaa……………
Ni sume ulam punya pasal…saper suh dia ditakdirkan sekelas dgn aku..
Aku x pandang da org lain..
Walau kawan chat aku yg hensem…
Zaman itu chat masih sgt bayi…kes2 menipu agak jarang2 diperkatakan..
Mamat tu nama dia azwan………DIMANAKAH DIKAU????

Hish gilo apa…tah2 da kawin anak 3-4..hehehe
If dia still single lagi….ada can ni.. (mari berangan…free jer kan..)
Lost contact lepas 3 surat sbb aku da habis matriks…masuk UKM..
Dan pada masa yg sama aku pindah rumah..
Hmmm…………………………….


Sambung berangan jap….hahahhahaha
Kronik aku ni da..

3 comments:

Anonymous said...

huhuhu.. melepas. takpe banyak lagi yg lain

Anonymous said...

pe kate kite jejak d manakah beliau
berada... ehehehheee..

Anonymous said...

jejak punya jejak, sekali jumpa anak dah tiga.. hehe