Thursday, May 28, 2009

destinasiku

  • Istana Kenangan Kuala Kangsar (last pegi masa treasure hunt bersama En Saad...weh gambor aku dah hilang ker?)
  • Masjid Ubudiah Kuala Kangsar
  • Oldest Rubber Tree in Malaya
  • Istana Ulu Kuala Kangsar
  • Matang Mangrove Forest Reserve - perkhemahan pengakap MRSM SeMalaysia
  • Kota Ngah Ibrahim - perkhemahan pengakap MRSM SeMalaysia
  • Zoo Taiping
  • Burmese Pool Taiping - best jer picnic sini...last pegi hujung 1995..huhuhu lamanya..masa ada perkhemahan pengakap MRSM SeMalaysia (yer..aku seorang pengakap) kat Kem Maju Taiping
  • Bukit Larut (Maxwell Hill) - aktiviti pengakap gak..rasanya naik jalan kaki but turun naik jeep..or either way..haha buruknya memoriku..
  • Taman Tasik Taiping
  • Muzium Perak - zaman pengakap jugak..

baru ku teringat... masa kembori (camni ke eja..hehe) kena ikut cam program2..kenalah pilih..sah2 aku takkan pilih aktiviti yg libatkan fizikal...makanya aku pilih jer aktiviti melawat kawasan bersejarah... hehehehe

  • Bukit Bendera - tak pernah sampai pun tau..
  • Muzium Pulau Pinang
  • Butterfly Farm
  • Fort Cornwallis

dan entah mana2 lagi yang aku jumpa tgh jalan..sbb tetiba aku cam penat nk menulis dan byk benda nk clearkan..

No comments: