Wednesday, March 16, 2011

Asmara 2 Episod 2

komen meraban aku pasal drama nih.


"awak, maafkan saya"

eh asmara baper puluh kali tah nk mintak maaf kat Melati yang cemburu buta tu...

meh aku citer real life story... kisah benar takde tipu2...
aku namakan watak2 benar ni ikut citer Asmara la.

'asmara' duda anak sorang dan nama sebenar anak dia pun memang 'adam'. tapi 'zaliya' dlm kisah aku ni memang betul la dah meninggal dunia. pada hari nikah 'asmara' &'melati' citer aku ni, aku g rumah 'asmara' nak amik barang tuk 'melati'....
aku masuk pintu je... tu dia... kat dinding ruang tamu... gambar2 kawin & gambar2 konvo 'asmara' & 'zaliya' masih kat dinding tau..
padahal 'melati' akan dok rumah tu esok lusanya.. dalam kes 'asmara' citer aku ni, 'zaliya' dia dah meninggal 3 tahun. takde la plak si 'melati' ni suh pi bakar ke buang ke gambar2 yg ada kat dinding tu. lagipun orang dah takde.




ok kembali kepada ASMARA malam tadi... serius aku TAKKAN tengok kat TONTON dah...cam mana aku dok ulang tengok episod asmara dlm TONTON sebelum2 ni.
episod sakitkan hati.
aku dah kata masa aku komen episod akhir ASMARA 1 kalau ASMARA 2 ni dok citer pasal asmara-melati kirim salam la aku awal2 melangut tunggu depan tv... (haip...jgn kata aku obses sampai lupa kat Kekasih aku yang SATU tu)

kena koyakkan gambar Zaliya, kena bakar baju Zaliya... adehhh tolongla... baru 6 bulan kot.. dah la Zaliya 'pergi' saat2 dorang tgh deep in love...
dan buat muncung kat meja makan adalah tidak comel...

dan encik asmara oiiiii lembut ati tak tentu pasal kenapa tah...
serius scene asmara-melati aku cam rasa lamaaaaaaaaaaaa sangat dan aku cam siap sambung baca buku... hahahaha gila tiada 'kimia' disitu...



pengubat hati aku bila scene amangelina jer...
Melati kata nak kawan lelaki sejati.... aku sengih.. (cam nak apply kat kawan2 aku... korang agak aku dapat tak laharan?hahaha)
amangelina kata " kan dah janji nak jd kawan sampai mati"

terus aku dpt BBM dari kawan 'lelaki sejati' aku yang sorang tu...
terus takd emood nk komen2 pasal episod kali ini..
dok borak hal kitorang..

cam betul ke kitornag nk kawan sampai mati sbb kawan 'lelaki sejati' aku tu nak jadi cam mamat-tangga-IB-yang-seperti-kacang-lupakan-kulit-itu....

aku kata... buatlah sekarang.. senang aku nak adapt dah semua nak berperangai cenggitu...senang aku nak handle dah kurang kawan-kawan cenggini...
eh... ni dah citer lain...
mmg dah meraban ke cerita lain da sbb aku bosan n geram dgn episod asmara semalam..
selalunya aku akan sambung tengok kat tonton..
ni tiada hati nak tengok...

oklah itu saja komen meraban untuk asmara episod ke2..
yang pasti kalau terus ke arah asmara-melati... confirm ramai fans cabut...
dan fans sure2 la geram yer sbb sokongan dorang yg over2 tu yg wujudkan asmara 2 ...tapi kalau dah sambung takde nak amik kira kemahuan penonton... BIG BUBBYE la kot kan....



**kredit pics dari En Romi Forum CARI


No comments: