Thursday, March 31, 2011

asmara.... CUN!

aku baru balik dari menonton filem Cun!
sokong filem melayu beb!

Faezah Elai you rock babe!!! SERIUS.....
dan juga buat pemegang watak Manis...

saya isytiharkan anda berdua PELAKON TERBAIK!!!

Maya sorry i x tengok u sgt walau u adalah heroin filem ini..

ekpresi Kuntom, Manis , Tok Chah mahupun Bedah Tonggek terbaekkkk wokk...
dan juga kawan Bedah Tonggek yg buat superman sambil bwk skuter tu...

satu cerita yg penuh segalanya...manis,pahit,kelakar,sedih,kekeluargaan.....semualah....
bila kelakar aku ketawa sungguh-sungguh,
bila sedih memang mengalir air mata...



tidak rugi tiket wayang menonton lakonan mereka....
Ryan Hidayat & Siti Senjakala.... hahaha amat secocok..

Tom, (faezah elai) dari awal cerita dah best....buat org akan tgk watak dia je
macam dia lak lead...










k fid nmpk faezah elai terus ckp dgn aku "ehhhhh....tu kan isteri Asmara".....
hehe maafkan dia sbb dua taktau perkembangan artis msia aku la tukang duggest drama apa yg dia patut tonton kt tonton.com.my tu....



sila tonton filem yg berunsylurkan kekeluargaan ini yer......

No comments: