Wednesday, March 23, 2011

Asmara 2 Episod 3


yerrr ini dia entry yg pasti ada pada hari rabu.. hahahaha


apa jadi? AKU MARAH! GERAM! MELUAT! BENCI!
bukan dgn asmara... dengan cerita dia... dengan skrip bengong sungguh nih..
aku tak nampak cerita tentang Asmara dlm drama ni...
meleret2 dan leret dah jadi citer CEMBURU BUTA MELATI...TAMAK HALOBA SAHLAN... GEDIK ADIK TIRI ASMARA... POYO ADIK TIRI LELAKI ASMARA... OVERACTING NENEK ASMARA...

walau semua ada kait mengait dgn ASMARA... bukan ke patutnya rentetan hidup ASMARA yg kecewa pasal hilang Zaliya..pasal nak jaga adam...

cam entry2 sebelum ni yg aku buat secara langsung dari depan tv...
ayat-ayat asmara tuk melati tuh... buat aku nak baling bantal , buku, majalah, handphone kat tv....

"awaklah perempuan pertama dan terakhir buat saya" oit!!! cakap cam K****G!!!
Asmara 1 kata kat Zaliya " awaklah segala-galanya bagi saya"
konpius ke cik puan penulis skrip.. banyak sangat skrip yg ditulis sampai tercampur aduk....

pastu...balik-balik muka melati...balik-balik muka melati....tak pun muka nenek.... eiii bosan tau...

Amanjelina je lah pengubatnya... scene dia je masuk kepala aku... pastu aku tgk cam tgk iklan tv jelah drama ni... iklan pun masuk dlm kepala aku tau...terutama kalau iklan makanan...




baper kurun la aku nk tunggu asmara terjumpa dgn zaliya ni..
bila lagi episod asmara-zaliya ni..
cukup2 la episod melati-nenek-sahlan-adam-adik tiri....
sikit2 dah la...

plot utama dia kan ASMARA....dah tajuk ASMARA....










INI SANGAT MENGECEWAKAN!!!!!!!
penantian 3 bulan tuk tengok ASMARA2.... errrmmmmm......
tulis komplen kat Suhan agak2 dorang kesah tak??



No comments: