Wednesday, March 2, 2011

berakhirnya....bermula...

malam td episod akhir drama Hani kat TV3...
bermakna.... ASMARA akan muncul selasa depan!!!!
yeayyyyyy


suka..suka...suka...




aku beli buku ni semalam.. kat Kinokuniya KLCC..
hari sebelumnya (isnin) aku pegi sbb nak beli buku Dato' Ismail Kamus yg Indahnya Hidup Bersyariat tu...tapi takde stok..
aku nampak buku ni banyak lagi..
tetiba semalam masa aku g balik slps aku berfikir tuk beli...
ha... tinggal 2 sahaja...
aku amik satu..tinggal la 1....

buku ni bestttttt..
aku suka...

dan tengah belek2 buku dpn tv...
kebetulan rancangan Halaqah pun pasal doa - password doa
tertib berdoa, bak kata pengacara why, when, where...

ada satu contoh ustaz jemputan tu kata pasal doa...
seorang surirumah tgh solat asar..
tgh duduk tahiyat akhir hujan turun... dia teringat plak kain jemuran..
lepas salam doa dia cakap " ya Allah, macam biasalah"... pastu g angkat kain...
hehehe....aku dgn housemate gelak...
ustaz tu kata jgn gopoh...
doa betul2..
lepas angkat kain tu boleh sambung berdoa..
sebab masa hujan turun tu pun adalah antara masa yg sesuai untuk berdoa...

nanti aku kongsi apa yg ada dlm buku tu plak yer..
byk benda aku nak buat mlm td..

No comments: