Monday, March 2, 2009

GOSSIP PEPAGI BUTA

seawal jam 8.05am aku dpt sms..
dari mirul..

"dorry call 'panasFM' pagi ni"

huh..motif pompuan itu? heheh aku tanya mirul..

"topik pg ni ala2 citer 5 thn dulu dia kurus,kalau boleh nak u turn masa tu. mak kenal dia 3 tahun lepas pun da sebulat2nya.propa sangat statement dia" <-- reply mirul..

hahahaha aku sengih sambil baca sms ni dlm KLCC..
propa sangat la kan..
aku lepak rumah dia dulu (masa masih BFF...skang dia ex BFF..heheh) dia tunjuk album gambar...pic 10 thn dulu pun mmg da sedia ada bulat... drama queen filem tamil sangat yer..
aku reply sms mirul n mirul reply balik


"yg penting dia kata 5 tahun lepas body dia kecik dr fara fauzana yer.tak larats statement"

wahahaha..gelak aku pepagi isnin ni..
kecik dr fara fauzana? errrkkk dia sedar tak FF tu besar mana?
lengan dia je lagi besar dari drumstick FF tu tau...
adehla..nk buat citer KEL*** pun berpada la..
yg dgr radio tu ada je yg kenal.........
huuuh aku pun nk call la.. 5 bulan lepas aku lagi kecik dr FF..lagi propa dari dia...




hahahahahahah.....hahahahhahahaha.....hahahahahahaha...

ok cukup booster pepagi isnin...
hehehehehehehehe

2 comments:

Anonymous said...

haha.. kawan ko rupanya.. aku dengar gak pagi tadi..

arachnida said...

hehehe
bekas kawan baik aku tuh...

:P