Monday, March 30, 2009

ingatkan aku dapat bertahan

" saya bagi ubat ni untuk tidur...bukan ubat tidur.. saya pun x simpan ubat tidur kat sini.. dan vitamin ni pulak untuk bagi nerve awak relaks.."

petikan kata-kata doktor suhana (ye kot nama dia)..

" awak ni banyak sangat pikir...otak tu bekerja tanpa henti da... overload..so awak kena rest..emosi awak pun terganggu... kalau masih tak boleh tido lagi saya akan bagi awak ubat penenang"

habis je ayat ni aku rasa cam pesakit mental plak or cam haiwan liar yg perlu ditembak dgn ubat penenang bagi tido...sib baik doc aku tak sambung ayat dia jadi... " tak pun awak rest kat wad la.. wad psikiatri..." Nauzubillah... takla sampai cenggitu...

aku tido x lena..
makan tak lalu... padahal badan da gigil2 lapar...hahahaha kurusnya x gak..(doc tanya yer..kurus tak..awak tak makan da 5 hari..)

bukan...bukan...bukan dalam alam percintaan..

aku stress..rasanya la kot..
penangan majlis kenduri pertunangan adik aku..
aku ingat da cukup kuat n tough...heheheh

dah berpuluh buku motivasi aku baca...termasuk buku "Panduan Menenangkan Jiwa"
oh tidak rupanya...

kepada makcik/pakcik/ saudara/saudari yg memberi saya penyakit ini.. saya doakan kesejahteraan kalian semua ..semoga panjang umur.. dan tak kempunan makan nasi kenduri saya (walaupun pada masa itu anda duduk atas kerusi roda mahupun makan melalui tiub) AMIN...


sila lihat di bawah...ubat tido & vitamin pemberian doktorku..beserta 2 hari MC..hehehe
(alamak..aku lupa bawak kabel..nnt aku upload)

No comments: