Thursday, March 12, 2009

tak sekolah kot

rentetan iklan sewa rumah :

nama dia ida..orang Kel****n
minggu lepas dia call tanya detail rumah..
lepas call dia sms
" i nak duduk bilik master la. sewa RM150 termasuk air & lektrik. u duduk la bilik yg RM120 tu sbb brg i banyak n adik2 i nnt nk tumpang tido"

KEPALA HOTAK KAU LA KAN... pepandai ararnge aku nk dok mana..

semalam dia call..aku x ingat dia...
tapi bila dia explain br ingat sbb dia kata katil dia queen size..
ayat dia:

" adik2 i akan selalu singgah tumpang tido..takpe kan"
aku - adik lelaki ke perempuan?
" ada adik lelaki anda adik perempuan"
aku - sorryla i x boleh nk bagi lelaki masuk rumah
" ala.. adik beradik pun tak boleh? adik laki i tu kecikk lagi budak sangat baru 20 tahun"

mmg kena maki hamun dgn aku dlm hati la kan...20 tahun tu bebudak lagi..
sbb katanya nk carik keje kt KL so nk tinggal sekali..

aku - mmg tak boleh la lagi2 u nk dia dok sekali sampai dia dpt keje
"ala adik i la..bukan boifren" <--- suara x puas ati...

20 thn..if kena tangkap basah dgn aku pun valid...
bak kata leeza... if kena rogol pun aku mmg leh mengandung...

pastu dia leh sms aku tgh mlm semalam
"rumah ni dekat dgn masjid jamek kan.."

aduhhhhh boleh sasau dgn org camni..
jln ipoh dgn masjid jamek?? tgk map la...

bukan dia ni sorang jer..memcam org ada..nnt la aku tulis lagi...
aku ingat sume org malaysia ni otak dorang leh pakai...
rupanya ada jer yg hampeh melampau....sian mak bapak dorang...

No comments: