Monday, March 2, 2009

katak kerdil

aku jumpa kat sini..(sila la klik)

sesungguhnya..aku da pernah jumpa katak2 kecik ni kt Zoo Negara masa aku praktikal tahun 2001.. sorry la Dr Sukri..u lambat 8 thn la..kecoh la lu...
huhuhuhu..

mmg byk gila katak ni dlm Zoo tu.. mmg besar lebih kurang duit 5 sen..
paling banyak kt area kandang harimau...
eh bukan la kt luar tempat pengunjung tu tgk rimau tu...

kt area belakang tempat zookeeper lalu..
tempat kurungan rimau2 ni..
aku dulu kalau lalu cukup takut...

lalu sbb aku nk g mandikan rimau2 tu sume..
nk bagi makan...
dan assigment pertama 1st day aku praktikal pun ialah tolong doc vet sambung ekor harimau...

aku takut sbb katak2 tu sume cinonet jer..kang masuk dlm seluar kang..
hish... x terpikir dek akalku akibatnya nanti...


errrmmm if aku snap pic masa tu..kecoh2 masuk sok kabar..
sure aku da jadi zoologist bebetul kan..

masa tu aku sibuk dgn tesis primate aku..
aman nk amik port hal2 amfibia...

uhuhuhuhuh....

No comments: