Tuesday, March 3, 2009

jangan makan McD

ni citer minggu lepas..
hari jumaat malam...
lepas dinner aku, leeza, maz, suraya & jack nk makan aiskrim..
jadinya menghala ke McD tah kt mana area cheras..sbb dekat dgn rumah maz..

sampai2 tukang belinya harusla jack...

tetiba dia tiba dgn tray.. aku nk McFlurry...
apsal McFlurry aku kecik..
jack kata dia tanya soklan yg sama gak kat kaunter but budak tu kata saiz je kecik but isi sama.
shrink to HALF yer..
bebel2 aku..x tau lak sejak bia dorang shrink kan aiskrim tuh..

pastu insiden kedua ..ahad mlm... err pagi sebenarnya..
da kul 2 pagi...tetiba tgh tgk tv leeza ngadu lapar n nk call McD delivery..
oklah aku nk aiskrim..
bila call aku nk order sundae strawberry..dia kata takde...aku mintak sundae choc pun takde..
tp ada McFlurry...huuhu motif?
bukan ke base dia same je..
suh aku tambah lagi RM3 tuk McFlurry..
x kuasa aku..

sampai gak la pesanan2..
leeza amik Filet-O-fish..
sangat sentap ok...
da la saiz mengecik..
pastu cheese dlmnya ada 1/2 jer..
serius 1/2 sahaja yer..

apa la yg da jadi..
dan bankrup ke?
sume jadik kecik...
hish x kuasa la nk makan McD lagi..
buat sakit hati jer..



oklah itu saje cerita hr selasa..
x menarikkan..

errmm....

1 comment:

Anonymous said...

Jom boikot produk Yahudi