Tuesday, February 17, 2009

bergembira bersama 'toothless fish' bhgn 2

mlm tadi...
sekali lagi aku ke Tesco Selayang..
semata-mata nak pegi fish spa..
kali ni aku ajak leeza...

bila sampai jer..penuh da tempat tu..
aku pun tunggu dgn leeza & suraya (cousin leeza)
sambil borak2... org2 kt situ relaks je membiarkan kaki mereka 'dibelai' ikan2 tu..

akhirnya x sampai 3 minit..
giliran kami bertiga..

aku konon da pro la kan...selamber masukkan kaki...
bila budak 2 org tu...
menjerit sakan yer..
satu tesco leh dengar..
dahsyat kuat tu gelak2 geli..

pastu suraya da ok sket..
leeza boleh gelak sepanjang 10 minit yer..

kecoh tempat tu...padahal org2 sebelum kitorang relaks jer...
sudahnya sampai habis kaki leeza setakat ujung tumit jer cecah air..

ada pic kami di situ..
nnt aku upload.....

No comments: