Monday, February 23, 2009

sms & lembaga putih

sejak akhir-akhir ni aku selalu tertinggal HP kt rumah..
terkini hari jumaat lepas..
aku da perasan Hp tertinggal ms da sampai bwh..
malas gila la nak naik tingkat 9 tu...
tingakt 9 adalah rumah leeza..
rumah aku tingkat 16..

sampai2 opis.. leeza YM katanya dia letak dlm bilik dia.

ptg tu aku balik trus g rumah leeza nk amik HP..
dia balik lambat..tp aku mmg ada kunci rumah dia..
aku pun carik HP aku..
ada 3 SMS..
aku pun bukak...salah satunya dr leeza...aku ingat nk dia nk pesan apa2 ke..

" as ur hp i letak sebelah katil kt kabinet tu"
aku cam blur kejap..
pastu aku bantai gelak sorang2 ...

hahahahaha
motif nk sms aku yg hp aku kt bilik dia kenapa..
sah sah hp aku tu tertinggal..
dia ingat telepati ke..
hehehehe..
puas aku gelak..aku pun balik rumah aku..

dlm kul 1130 pm..aku gerak ke rumah leeza..
aku tumpang tido rumah leeza sbb
- xde hsemate...penakut sket.. (ada sesapa nk sewa bilik? RM120.00je)
- takde kipas lagi..
- takde tv..

sampai je rumah dia..
aku br bukak mulut nk ckp pasal HP..
dia da gelak2 guling2 dgn suraya.
sbb dia sedar dia salah hantar sms..




peristiwa satu lagi..dlm 2minggu lepas.
aku angkat2 brg2 aku ke tingkat 16..
letih gila...
pastu aku g rumah leeza tuk tido..
badan mmg sakit2 la..maklum la pindah sesorang..
xde sape tolong pun..
sume org busy nak buat anak...

aku cam tersedar tgh mlm..
kt hujung katil ada lembaga warna putih..
cam tanya aku " kenapa x tido betul2"
aku nampak dalam samar2..
aku penat sangat aku diam jer.. sambung tido..
x rasa takut pun..

pepagi leeza tanya..
"u sedar tak i tanya mlm td"
aku tanya dia balik...dia tanya apa..
pastu aku perasan minah ni pakai kaftan putih..


lorrr dia rupanya...lembaga putih dlm gelap..samar2 yg hanya dilimpahi cahaya lampu jln..
x sempat rasa takut pun... penat gila..

hahaha.

No comments: