Friday, February 13, 2009

Rumah

ahad ni officially aku akan pindah ke RUMAH SEWA
hhuhuhuhuuh for the first time in my entire life!!!!
Menjelang umurku ke siri yg baru...aku menyewa rumah!!!!

TAHNIAH KEPADA DIRIKU!!

adakah aku akan survive?
tunggu da lihat sahaja nanti yer..
InsyaAllah..
berbekalkan pengalaman tinggal di asrama selama 6 tahun (2 sekolah, 1 kolej, 3 uni)
aku rasa aku boleh ...YAKIN BOLEH!!

tp tinggal asrama lain la..
perabot segala ada..
ni aku pindah cam sehelai sepinggang jer...

takpelah..rumah comel jer.. flat..
da la tingkat 16 dari 17 tingkat..
lokasi : Jalan Ipoh

probnya sekarang..
aku share berdua dgn kawan aku..
da byr sewa n deposit segala..
tp dia tu.. cam tanak pindah jer..
da baper kali delay nk dtg amik kunci..

memula beriya nk pindah cepat sbb dia dok tumpang rumah kawan kitorang yg da kawin..
bukan takat da kawin..plus adik lelaki kawan aku tu pun dok serumah..
errmm...
takpela.. aku kemas la dulu..
sbb aku yg mmg nk duduk kan pun..

nasib la dia..aku chop master bedroom!!!!
lagi 2 bilik tu leh la dia amik...

saper suh lambat...

No comments: