Wednesday, February 25, 2009

Q & T

lunch hari ini aku ke Q & T

Q-Thai & T-Break

Q-Thai ni aku selalu lunch kt sini..
sedap!! semua food dia aku suka..
esp tom yam!!!
hari ni aku makan Q-Thai Fried kuey teow ..
dibungkus dlm telur , ada 3 ekor udang yg besar, sotong n ayam..
mmg best...
selalunya 1 dish share berdua dgn k fid..
tp hari ni cam lapar...tp makan separuh da kenyang..
tu la x baik taw tamak haloba..

pastu masa keluar dr Q-Thai..kitorang ternampak satu kedai ala bakery dr jauh..
cantik..all white..
mmg ramai org!!.

nama kedai tu T-Break..
kek dia mmg la mengancam... best gila..
muffins dia mak aihh besar sangat!!
pastu rupanya ada menu heavy food gak..

errmm bakal makan kt kedai tu la nanti..
yg best after 4pm semua kek dia 50%..
tp jauh la plak aku nk ke situ dr opis..
sbb kedai tu kt Kompleks Antarabangsa...

itu sajala cerita bab makan hari ni..



have fun!!

No comments: