Wednesday, February 25, 2009

pandangan menggoda

huhuhu..tajuk pepagi rabu ni..

camni..
semalam seperti biasa..aku akan melalui KLCC , suria KLCC tuk menghala ke stesen LRT-yang-penuh-kenangan-manis-pahit-itu

depan aku ada sekumpulan manusia ..org luar.. pelancong la...
quite hot n good looking...

tiba2 dr arah bertentangan ada 3 org lelaki melayu..
berjalan bersama-sama..

aku sangat surprise tengok expresi muka dorang..
memandang kumpulan pelancong depan aku dgn penuh perasaan..
boleh aku katakan sperti melihat perempuan paling seksi & hot..
sambil melemparkan senyuman..errr...ala2 menggoda..

AYO!!!! adakah mereka GAY??
aku sangat yakin...hehehe
da selalu sangat nampak pandangan sebegitu oleh rakan2 tidak lurus aku...
bukan terhadap aku la sesungguhnya..
heheheh

habis da..kena tolak lagi 3 manusia jantina-lelaki-yang-suka-sesama-jantina-mereka-sendiri..
dan mereka melayu...
errrmmmmm.....

panjang plak aku tulis..
ingat nk tulis sebaris jer....

wahahahaa

selamat hari rabu...

No comments: