Tuesday, February 3, 2009

berita gembira...

yang meng'stress'kan aku...

SHAH : kawan sempoi and cool yg rajin layan repekan, bebelan, gelak tawa, tangisan serta sentiasa hampir ada selalu untuk aku dan memberi nasihat2 bernas lagi kejam..... AKAN BERKAHWIN pada Bulan Mei ini.

sms 1 , 9.50am : salam..apa crita? huhuhuh...sori aa..bz skit 2 3 minggu ni..buat persiapan kwin..ko tepon selalu silap time..huuhu apa cite skang? ada baguih kaa?

terpempan aku sebentar (pergh..ayat novel)...aku belek lagi sms ni...betul ke shah yg hantar... tup2 citer persiapan kawin....aku pikir2 apa nk reply nih..

aku reply : Bila ko nak kawin?

sms 2, 9.58am : InsyaAllah ujung bulan 5..31hb..:P ngn org dkt je..x yah naik flight..huhuhuhu..

panjang lagi sms aku dgn dia..
kawan aku bernama SHAHRUL RIZAN akan berkahwin..
TAHNIAH...



sigh.... hilang lagi..

No comments: