Monday, July 14, 2008

berita gembira

akhirnya dpt emel yg ditunggu..

Hi A*******,

We are pleased to offer you the position as follows :
*************

************

Can you pls advise your start date and I will prepare letter accordingly. Thanks.

Regards,
Cindy ****


tak sabar aku nk tender hari ni..
nk sangat tau expression muka shid..
walau aku da leh agak betapa dia akan mengamuk..

pepagi ...seawal jam 8.35 da turun ke meja aku dan membebel..

walau aku demam ni...
aku tetap di ofis..
sbb aku gembira nk sampaikan berita gembira ni kat opis nih..

emel ni da sampai hr jumaat rupanya..
if aku tau sure aku bergembira sakan weekend lepas..

6 comments:

ajakrebyz said...

WAH.. CONGRATS CONGRATS.. LEPAS NI XDE LE ENTRY TENSEN2 LAGIK ;P

arachnida said...

thank you..
tu la aja...
nk lepaskan diri dr abang tiri yg kejam tu...

Unknown said...

abg tiri pasti menangis tersedu kerana tiada siapa lagi bole dimaki.. hihi

congrats

arachnida said...

PG..terima kasih..

adakah hidupku akan tenteram dlm notis sebulan ini...
huhuhu harap2nya begitula..

Cik Keju said...

congratz as.. moga hidup ko lebih aman dan tenteram kat tempat baru..
bila nk open table?! heheheh..

arachnida said...

tq cikin..
open table? boleh.. nnt aku open table pelbagai perisa cupcake...
:)