Thursday, July 10, 2008

biar dia kena langgar...

da baper kali aku beristighfar hari ini..
tapi sabar aku ada hadnya..
keje aku pending lama da nih..
makin tambah kedut2 muka aku..
tambah sakit hati aku..
tambah sakit kepala aku..

aku nak balik!!!
BANGANG TAHAP MAX dia tu...
bukan takat tu..BODOH TAKLEH DIAJAR!!
sesukati je kata aku memacam..
aku amsih sabar sbb aku tau aku x lama kat sini..
tapi setiap minit dlm HIKMAT ASIA ni ...cam menunggu maut jer..
asal phone bunyi je aku da stress..
hanya dia je yg akan call..

SAAT INI AKU RASA NK MENYUMPAH DIA KENA LANGGAR TRELER 16 TAYAR!!!

nama dia nak..
keje lambak kat aku..
pastu aku kata keje aku banyak..
dia kata saya tak kisah keje yg lain..
pastikan keje ni siap!!!

JD aku ..keje doc control..
bila plak aku jadi secretary dia...

aku sangat menuggu saat itu..
bila aku hantar resign letter aku tu..
aku pujuk hati aku ni..kejap jer..
sabar dgn dia..
tapi sangat serius yer.. dia makin menjadi-jadi..
aku makin sakit hati ..sakit jiwa...
tetiap mlm mimpi opis..
aku gila ke?

pagi2 toksah cakap la camne aku rasa bila nampak bangunan ofis..
sure nangis..
sesunguhnya aku tak tahan sangat dah..

aku type ni sambil nangis..
lantak la apa sume nk kata...
serius aku nk balik rumah!!!!








2 comments:

saad said...

sabaq cik Asnida! Ujian belaka tuh.. Jom la piknik hilangkan stress..

arachnida said...

kalau picnic x jadi..aku nangis!!!