Friday, July 25, 2008

lambat

akhirnya aku dpt siapkan baju ni..
bukan baju raya.. aku beli kain ni hujung bulan lepas...masa tgh stres2 dgn shid..
aku beli 2 pasang..balik2 terus potong n jahit..
tp byk rintangan n halangan utk siapkan..
tali mesin putus la..mesin jahit tepi buat hal la...dan rintangan selebihnya..aku malas..hahahaha
lelama tgk aku lak pening sbb penuh sangat coraknya...hehehe
pastu ms beli aku dok argue dgn mak aku kata kaler oren...mak aku kata kaler pink kemerahan...
aku ke buta warna..
yg lagi sepasang tu..nantila tgk ke free an aku nk siapkan...hehehe
aku siapkan baju ni malam tadi dlm kul 1230...
selepas pulang dari tgk wayang dgn En A-Are...
tgk filem komedi paling romantik... ke filem romantik paling komedi??
entah...hahaha
da la balik aku terlanggar sekor katak sampai penyek..
bersalah tul aku...
aku tido lambat gak la..
pastu aku pun siap nk g keje pun lambat la...take my own sweet time..
mak aku yg da bising2... jln jem.. nnt lmbt sampai opis..
aku sampai awal gak 815...sampai skang ni jam opis da 845 aku je sorang2 dlm opis ni..hmm..
sudahhh.. aku nk kena start keje...bos aku br masuk...err dia nampak ke aku update blog...hehehehehe...
balik ni nk buat cupcake lagi!!! kali ni triple choc cupcake...sape nak meh dtg amik sendiri...

2 comments:

ajakrebyz said...
This comment has been removed by the author.
ajakrebyz said...

haha btol la tu rabun warna.. hihi btol la kemerahan.. mana le dpt oren tu..