Saturday, July 19, 2008

part time

aku skang ni kat opis baru..
belum officially keje..
buat part time.. bayar by hour..sape tanak kan..
cam rasa mengimbau kenangan lalu lak..
yelah satu ketika dulu aku buat keje2 ni..

hr ni naik lrt..park kete kat terminal putra gombak...
da naik harga yer..parking skang RM3 sehari..
seawal 745am aku naik lrt tu ..
penuh yer.. kena berdiri cam weekdays je aku rasa..
hmm..takpela..

sebenarnya hr khamis aku da dtg sini...
cindy suh dtg amik kunci n pas ofis..
hmm tgk dorang ni pun trust kat aku..
dan betapa aku buat keje aku sblm ni dgn baik n elok la aku dipanggil tuk keje tanpa interview pun sebenarnya...
melayu je tah apa2 ada tittle lebih sket jer berlagak..

da siap kenal dgn sume colleagues baru..
si syed project manager sorang ni lagi la..
da siap guna nama aku as doc ctrl officer dia tuk project tu..
bagi nama aku kat client n vendor..
padahal aku tah mana2 lagi..
sib baik bukan client yg sama dgn existing comp ni...
kang kekonpiusan lak berlaku..

pagi ni aku sampai..sorang jer..
lepas tu br la jothi n matt sampai..
wahhhh penat aku ber speaking..
lama gila x speaking london ni..
berpiuh piuh lidah aku.. tah betul ke idak...hahaha

sejukbeku lak dlm opis ni..
aku da ada meja.. flat screen monitor..cabinet..
da siap plan apa nk letak..
melampau kan aku nih...
wahahahah...

ms aku dtg interview hr tu..meja ni kosong je...
pc pun takde...ni sume da ada..
pc, phone, tray doc..files...hehehe x sabar...

oklah buat keje la.. da tgh hari ni...

No comments: