Thursday, July 24, 2008

blueberry cupcake lagi...

semalam balik keje ..lepas maghrib aku terus buat kek ni...mak aku kata takde la keje lain nk buat... aku bwk g opis 20pcs... habis yer sekelip mata...huhuh siap ada nk tempah.. larat ke aku? bukan masalah larat atau tak...masalahnya larat ke oven dan equipment buat kek aku tu tampung if ada order lebih dari 200pcs?? sian dia..
hand mixer pun da lebih 30 thn.. sejak mak aku anak dara.. oven tu pun larat bake 12 pcs je tiap kali.... hmm mana nk carik duit beli oven besar n hand mixer (hand lagi ke?? harusla mixer jer..) yg lagi canggih ni...
hmm...
Ni bahan-bahan asas nk buat cupcake yer..


ni sebelum masuk dalam oven...
ni dlm oven..

yg da siap x sempat snap..adik2 lelaki aku da ngap...heheheh..batch2 seterusnya aku da malas nk snap..sbb da malam sangat..:)

3 comments:

saad said...

kek lagi.. ko patut bukak kedai jual kek!

arachnida said...

saad,
jgn tak tau tu cita2 aku...
BOOK CAFE... huhuhu bila la impian ni nk jadi kenyataan...

ajakrebyz said...

sedapnye cake dia... ;) meh ler sini skit...