Monday, July 21, 2008

last time ke KK..

aku tulis blog ni dlm keadaan lapar..
huhuh teringin nasi lemak..
cam nk balik rumah lak petang ni..
nk makan lauk mak masak...
huhu ngade je kan aku ni..

td dpt instruction dari Shid..
g buat internal audit kat site next week..
hahaha.. aku br nk larik dr buat audit nih..
hmm... nampaknya aku akan pegi KK buat kali terakhir..
aku rasa nk amik flight selasa petang..
balik sabtu petang kot..

leh aku carik neeza lagi..
oh aku x penah citer kot dlm blog sape neeza ni..
dia keje UMS..lecturer..dia la yg bwk aku g Tip of Borneo..
hoepfully dia x g field..so leh aku jenjalan dgn dia..

hmm.. lapar la..
takleh type da..

2 comments:

saad said...

bawak balik awek kadazan dusun sorang utk aku.. hehe..

arachnida said...

hmm aku kena carik yg muat2 masuk beg aku je la kan...
meh saad jejalan KK...leh ko browse awek kadazandusun...:)