Saturday, August 9, 2008

adeh..

adeh... jeles siutt...
tgk pic silver jubilee mrsmbp..
yg aku nk sangat pegi tapi last2 minute x jadi nk pegi..
ni facebook punya pasal la ni..
aku sebolehnya nk elak tgk pic2 masa event tuh..
da ternampak..
jealous maut la..

makan durian..
lepak reramai..
walau pun..bukan ada bebudak batch aku..
tp ada those seniors...super seniors yg aku kenal masa2 mengaktifkan diri dlm ansarabp..
hmm.. takpe la bukan rezeki aku kan...

hr ni..aku kat ofis baru...
belum officially masuk tp da banyak keje.
oh yer mlm td aku tido kat rumah leeza..
dianya takde..hang out wif some frens ..
ada dia ajak..alasan aku konon keje..
hampeh pagi ni kul 930br kuar rumah pun..

mlm td borak2 dgn SL... memcm cerita ofis kedengaran..
malas nk amik pot..
aku nasihatkan SL jgn la lurus sangat..
byk politik melampau dlm ofis tu..bialah bila receptionist da ada affair dgn MD..
so bayangkan la nasihat dr cik receptionist kpd MD...
tunggang terbalik company..

borak2 1 jam setengah.. mostly topik ofis..
larik sket pun pasal olimpik opening kat tv..
takde apa yg best pun..

pastu aku mimpi kete aku hilang!!!
huhu aku rasa aku nangis kot masa tu..
ni sume apsal konon2 nk g picnic..aku park kete kt mana tah..
tup2 ada mak aku dlm mimpi marah2 aku..
adeh la..

bangun2 je aku terus keluar intai kete aku ada tak...
huhuh kelakar dgn baju tido aku melulu keluar kat luar.. kat balcony..err..balcony ker?
hahaha....
ada pun kete comel aku tuh..

aku pun dgn malas2 manja siap2 nk g keje..
aku tgk leeza tido penuh perasaan...dgn Manja..

so aku kat ofis buat keje sorang2..
sambil layan imeem...
lagu???
lagu rock 90an yer..
lagu2 rock kapak..
sesi karaoke da ofis ni aku buat..
wahahaha..

tetiba skang ni aku rasa malas buat keje..
aku nk balik rumah cecepat ..
nk buat CHEWY GOOEY YUMMY BROWNIES!!

hr tu buat.. x sempat nk snap pics..
da selamat aku bwk g opis..
spt biasa ada org nk order...
heheh suka..
suka jela..
takde pun aku nk amik order...

tinggal sehari je lagi aku nk tinggalkan ofis tuh..
cam sedey pun ada..
esp bila fikir aku x keje sekali dgn SL da..
hmm takpe..

ada jodoh adala tu kan... hmmm.....





...

No comments: