Tuesday, August 12, 2008

takde pape...

hmm.. hari ni aku cuti...
start ofis baru hari khamis.
apa aku buat?

oh sblm tu.. syita selamat lahirkan sorang baby boy 11 ogos @ 330pm..
ingat nk g melawat dia hr nih..
tapi da aku pun bangun dekat2 kul 10..
byk urusan hr ni..

aku bangun2 je online..
wireless free kan.
tak lama lepas tu wireless buat hal..
hmm aku pun siap2 nk g bank..
bank in cheque..claim g KK hr tu..

pastu aku g tesco..kekonon nk cari kabinet nk letak baju2..
maklum la kali ni aku cam kena duduk rumah uda full time..
takleh nk lari2 sangat..
sbb keje tgh bandar kan..
harusla balik pun nnt da penat...
nk lari balik klang???
pengsan mak tgh jln uols..

tgh jln2 syitut sms..katanya dia lupa da bgtau aku ke belum pasal dia da bersalin..
aku pun call dia tanya kt spital ke kt rumah..
dia kata nk kuar da kul 2...so aku g melawat esok je lah kat rumah..
aku call ewok..kekonon nk ajak g melawat sekali..
sbnrnya aku nk tau apa jadi kt minah sorang ni..
alih2 dia kata dia kat rumah?
hmm kalau mengikut ceritanya ...ms dia balik sini januari lepas la..
dia kata nk nikah 8.8.8...ni cam org x nikah pun...
x jemput pun aku kenduri dia..
bunyi layan aku borak pun cam x kawin..
takpelah nnt2 dia tau la nk cerita..

so tgh2 aku jln2 kat tesco selayang tu..
apis sms .." u da tgk pics birthday party bff u? kelas!!"
hmm aku x kuasa nk reply..
yelah kenapa asyik2 dorry sahaja nih!!!
hish..

aku abaikan sms tuh... beli waffle n menghala pulang..
ingatkan wireless da ok..
tak gak rupanya... aku makan waffle.. aku tertido..dlm kul 2..

pastu kul 230 ada call..
apis..
hmm.. aku tgh tido aku bgtau..
"oh..i text u x reply.. ingat kan ada apa2 yg jadi ke.."
apa2 yg jadi??? huhuh apis nih..
"i tido.. x sempat reply ur sms" hahaha menipu aku nih..sempat lagi tgh tido ..
"oklah as..nnt tgk my sms yer... sambungla tido.. ttyl.."

aku sambung terus tido n sampai ke tgh mlm nih aku x reply sms dia..
malas la..
kul 4 aku bangun..
tgk tv..kul 5 aku terlelap balik..
kul 530 aku terbangun lagi..
oh ada cerita soleha...
lain macam je cerita ni..tetiba si rendra da mati n erfan kudung.
adeh aku terlepas byk rupanya..


dlm kul 630..leeza call..
ajak makan chickenchop.. si safiah pun nk gi..
x lama lepas tu leeza amik aku kt rumah..
lepak2 sambil borak hal ofis..
byk gak cerita yg aku tatau ms keje tu aku dpt tau..
da makan chicken chop..leeza teringin makan aiskrim lak..
McD...so head to McD sri gombak.. alih2 katanya mesin rosak..

x puas ati.. leeza drive ke MRR2.. ada drive thru ..
dpt gak aiskrim...pastu ada onion rings.. dia beli gak..
dia kata dia cam stress tp x sure apa..
aku kata sbb rindu aku da benti keje..
heheheheeh

da lepas McD..nk u turn ke sri gombak..leeza kata x lengkap lak..takde coke.
hahaha..singgah lak kat 7E..
pastu leh lak dedua ala2 window shopping..
pompuan...7E pun jadi tuk window shopping..

da habis shop2 bagai kat 7E..
harusla balik rumah...
pastu kitorang plan2..
bulan puasa bukak puasa sesama kat kedai abg dia..
sbb abg dia bukak kedai hehari..

pastu leh sambung terawih..masjid x jauh pun..
hmm aku nk terawih tetiap malam..InsyaAllah..
moga doa aku tuk dpt jodoh termakbul cepat..
amin..

esok pepagi nk keluar..
taklah pagi.. nk g melawat baby..
pastu..hmm.. balik lepak kt rmah je....
khamis keje baru..
oh lupa aku nk beli touch & go..
senang nk naik lrt nnt..


...

No comments: