Thursday, August 21, 2008

sushi king again

hmm semalam hujan sangat lebat di tgh KL..
langit gelap... kereta berderet..sesak kt bwh tu..
aku dr tingkap ofis tingkat 10 tgk jer..
terus "ish..camne nk balik...payung tinggal dlm kete leeza.."



sambung YM bersama safy & leeza..
ngadu2 aku lapar..
last2 sorang kata nk makan chic chop sri gombak..
sorang lak nk makan sushi kat cheras leisure mall..
dorang diskas2 bersama..
alih2 kata nk dtg KLCC...



hehehe suka!!
nk makan sushi king.. again..
last friday ms leeza dok nangis2 da makan sushi king..
takpe...sushi aku suka jer..



da 630..dorang kata da nk gerak..by 7 sampai..
langit da cerah sikt..
leh aku lintas jln ke KLCC..
jln...jln...jln... kete byk..sesak Jln Pinang ni..



645..leeza sms..jln sesak MRR2..
aku x kesah.. byk kedai leh jelajah dlm KLCC..
jalan...jalan...jalan...



kul 715 leeza kata da smp..aku tgh dok kat bangku luar Isetan..childrens dept..
so sms aku kat childrens dept isetan...
sampai2 je leeza.."naper children dept?" aku jawab " nk beli baju in advance.."
ahaks..



safy lak ada hal kt level lain..
so meet up kat sushiking..
penuhnya org!!! meja lak takde..tggu jap..br ada..
safy 1st time makan sushi..
intro benda yg boleh ditelan la..
edamame.. leeza x suka..aku suka..safy pun suka..



makan2 gelak2..
ms makan2 ni aku letak beg aku kat safy..
pastu aku mintak..nk cek HP..
ayat safy " sapa yg nk call ko" adeh la...sentap jap..
hahaha knowing her aku x kesah..

alih2 aku amik je hp.. faizz call..
katanya org hunt call suh dtg briefing kul 6 esok (hari ni la..)
la dlm info kata jumaat..
siap pesan suh dtg at least 2 org sbb goodie bag berat..
aku suh dia call org tu balik sbb kata jumaat..
n suh dia tanya pasal tkr kete n tkr org (yer saad..aku x sempat call ms opis hour...aku busy..)

pastu aku sms saad n kak fid..
x lama lepas tu saad lak call..
aku takleh dgr sangat sbb bising..
dia tgh lepak dgn sage ...
SAGE...aku pun rindu kat ko...
nnt kita lepak sesama yer..
aku nk cendol Pak Li...

lepas saad call faizz call balik..
safy konpius da...hahaha statement dia x valid..
aku bebel la dgn faizz...
dia bgtau aku jer..last minute lak..
kak fid da bebel2 da...

"aku tau nnt aku kena marah.. tu yg aku call hang.."
hampeh tul faiz ni ..
" aku sedih tau sbb takleh g hunt ni... lepas ni bini aku da lepas pantang...mana leh join2 benda2 camni.. anak da 2"
hmm.. yelah tu tinggalkan aku terkontang kanting menjawab dgn kak fid kan..
pastu susah lak nk cari replacement last minute..
hmm sib saad leh carik..

"goodie bag tu hang asing2 kan la apa2 yg leh bagi kat aku..." faizz bab goodie bag dia mmg no 1..
faizz...faizz...
"sape replacement aku? korang tukar kete apa?" aku jawab pastu jeles2 dgn aku..
wahahaha saper suh tanak ikut..
"ckp dgn kak fid.. aku mintak maaf..aku takut nk call dia..suh dia call aku..." tah apeape..
"apsal lak kak fid nk call hang.."
" sebab dia kakak...wahahaha"


lepas faizz letak phone..
kak fid lak call.. aku bgtau pasal briefing...n aku bgtau ayat2 faizz tu kat dia..
" x marah la.. sbb da ada replacement.. almost setel"
sib baik kakak aku ni baik tau..

aku sambung balik makan yg tergendala..
pastu kitorang balik dlm kul 9..
leza anta sampai terminal putra sbb aku park kat situ..

alih2 kul 2am aku dpt sms from faizz
"call 03-******** utk tukar kete n driver. call slps kul 11. minta maaf kat semua byk2."

sejuk sket hati aku..
aku admit aku angin kaw2 dgn dia..
bgtau aku ahad tu takleh join..
trus x reply sms sampai semalam..

so pagi ni aku da fwd kt kak fid..tuk arrange sume..



.............................

x sabar nk g penang!!!!

No comments: