Friday, August 8, 2008

Mentaliti

hmm semalam aku bengang dgn sorang engineer kt KK nih..
mengata aku kaw2 punya..
dia tak tau masa dia mengata tu aku ada kat sebelah leeza..
bkn salah aku ISO buat last minit.. CIDB da kuarkan arahan 3-4 thn kot..
comp ni saje yg buat last minit..
pastu kata aku susahkan dia la..saje nk menambah keje dia la..
dah tu dia ni jenis berlagak...sbb katanya kat mesia dia je la rolling stock engineer..



pastu dia kuarkan statement... dia akan PASTIKAN company ni TAKKAN dapat ISO..
keji kan hati dia..
yg jadi mangsa dlm keadaan ini harusla Slow Loris(SL) ku itu..
sbb ada org2 besar kepala camni.
ala Farul Rafiq.. besar mana la sangat jadi rolling stock engineer tu..
berlagak sakan...hish...mentaliti melayu
biarla dia..


aku pun sms la SL..
dia reply sejam selepas itu..
pastu sbb aku lepak rumah leeza mls la nk call dia..
around 11pm leeza pun da masuk bilik.. aku lepak kat ruang tamu..
aku call dia..
da tido rupanya.. dia beriya kata it's ok nk borak..
sian lak aku dgr suara comey tuh..
n sounds sedih sbb ada org nk sabo keje dia..
aku suh dia tido balik..n say gudnite..
pastu dia kata "as..."
"take care yer.."
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............suka........



aku senyum ke ms tido?
entah... aku tido dgn Manja...
Manja je la yg tau.. dia x bgtau apa2 pun pagi nih..
dia ngiau jer...
:P

No comments: