Wednesday, August 13, 2008

melepak

hmm..hr ini seharian aku lepak kt rumah..
tgk tv..wireless buat hal..
tv pun bukan best..seharian ngadap olimpik...takde astro..

nk g tgk syitut kan..
atas sebab2 tertentu aku tangguh dulu la.
mebi sabtu..
trus aku call cik sage ajak kuar sabtu ni..
plannya..hantar brg kt rumah SL.. pastu g tgk baby..pastu g beli kain nk buat baju raya..

hmm aku cam ada byk benda nk tulis dlm blog nih..
tpkan..
entah..x tertulis rasanya..
or aku tau ada org nk muntah2 hijau baca blog aku..
tpkan ni blog aku sukati aku la nk tulis apa..

hmm..
semalam mirul call all the way from bandung..
tanya aku nk t shirt kaler apa..
last2 dia yg pilih sbb dia kata aku da banyak kaler pink n biru..

pastu mlm ni plak..
memula k fid call..
pastu fadil call...menghilang berbulan da dak nih.. alih2 muncul..
tgh2 borak dgn fadil..effy call lak..
sambung borak2 dgn effy..pasal esok aku start kat UOA tu..
pastu leeza lak call ckp camne nk bakar brownies tuh..

hot line gitu mlm ni..
sume kekawan.. masih belum ada yg tersayang nk call ..

x lama lepas tu sms lak masuk..
dr effy...bgtau dia da ada blog...wahh ramai kawan aku berblog...hehehe
oklah kenalah list blog effy ni dlm list aku..
aku nampak dia letak pic aku dlm tu...
hehehe...

patut ke aku bgtau pasal blog aku ni..
aku ada je tulis pasal dia..
tp kan..aku rasa takde la yg buruk..biasa2 jer..

esoklah aku bgtau dia..

aku tingat kat SL..
tpkan cam tanak call dia.
takut dia rimas plak..
tp nk dgr suara dia... nk dgr cerita2 dia..
yg AMAT LURUS yer..
yg kekadang dia ni aku rs dtg dr outer space..


but benda2 camtu la aku rasa dia cute..
comel.. dan lain..


hmm..aku da cek da flight to KK 5 nov.. return RM215..
tgh pujuk leeza nk ajak pegi..
nk ajak effy..cam susah je minah ni..
nk ajak apis.. ada motif ke..dia ni kena ada motif br nk ikut..

hmmm....

1 comment:

Anonymous said...

testing..testing..1 2 3.. hehee..