Wednesday, August 20, 2008

LRT...lambat.. berhenti

aku lambat pagi ni.
gara2 sistem LRT tu menjadi perlahan dan berhenti lama setiap stesen..
adeh... aku da siap2 park kete da byr RM3... da beli tiket br aku nampak notis tu..


"tren akan bergerak perlahan dan berhenti lama setiap stesen..dianggarkan selama 30 minit"

hmm aku da beli tiket..aku redah jer..
sms cindy aku lambat..
beratur kt stesen..(ye betul beratur yer..)
berapa puluh kali tah annoucement tren gerak lambat dan berhenti lama setiap stesen..
"kami mengalami gangguan kelembapan tren (kelembapan ke perkataan tu?? adeh..) tren akan bergerak perlahan dan berhenti agak lama di setiap stesen. sila berhubung dgn pegawai kami di platform untuk maklumat. anda boleh mengunakan alternatif lain untuk destinasi anda.maaf di atas kesulitan yang berlaku"

ALTERNATIF??? hmm aku da siap bayar parking.. aku da beli tiket..da masuk pun stesen...
hish patutnya bgtau la dr awal2...dr org masuk pintu parking tu ke..
baper ribu bakul sumpah seranah agaknya hari ini..

sume yg beratur kt situ...sibuk dgn HP memasing..
sure sms bos/supervisor/collegues pasal LRT lambat..



minyak da naik harga...
org sume sibuk nk guna public transport..
naper tak pasan dr mlm td..
ish kena ke rosak time peak hours org nk g keje...
adeh....



917 aku sampai ofis..

No comments: