Thursday, August 6, 2009

bahagia

aku cam biasala...jejalan baca blog orang bila suka aku jer..
di sini aku jumpa....
benda yang sama pernah jadi...
pada aku..

yerp...letting go..
memang merugikan..
bertahun-tahun...

beza aku dgn orang yang menulis tu.. aku dah pun masuk usia baru...
30 tahun...

aku belajar tuk total letting go pun.. baru setahun kot..ker tak lagi?
ENTAH!
aku selalu hidup dalam benda-benda yang dah lepas..

entahla...
kawan aku pernah kata..jawapannya bukan entah..
aku tau benda tu..aku tau macam mana nak overcome..
tapi aku yang tak mau lepaskan...
tak mau terima realiti..

terima kasih atas nasihat itu ..
mungkin dia pun penat kot dengar benda yang sama...


seperti si shah pernah cakap dengan aku...
takde benda yang TAK BOLEH pusing balik...kecuali mati..
dan dia gak pesan..kena jadi kejam tuk bahagia...

errmmmmm.....

No comments: