Monday, August 3, 2009

novel yang aku nak sangat beli...

tengah aku sibuk browse carik tajuk novel yang aku terbelek masa Pesta Buku Selangor kat PKNS semalam..aku terjumpa sinosis ni plak...

cam sama dengan jer... harusla aku nak g carik ni.....


TANYA PADA HATI - IMAN XARA terbitan JEMARI SENI



kata orang jodoh pun kena dicari
kata orang jodoh tertulis sukar sudah untuk dialih
kata orang gadis yang menawan mudah saja menemui jodohnya

Banyak betul kata orang. Inilah dilema seorang akauntan, Farisya Ibrahim. Kerjanya yang berdepan dengan angka-angka membuat dia terlupa pada ‘angkanya’ sendiri. Sedar-sedar umur sudah melangkah ke ambang 30-an!Lalu, kenapa pula dia harus berlengah waktu, bilamana pilihan sudah menunggu?

Farisya Ibrahim!
Tidak pernah sekali pun dia pernah bercinta, apatah lagi untuk pernah putus cinta. Namun, kenapa pula hatinya sukar ditembusi? Sakit apakah ini? Apa yang menyukarkan dia memilih?

dia bukannya tidak cantik
dia bukannya tidak menarik
dia gadis periang yang sangat disenangi!

Jadi, kenapa hatinya harus dibiarkan terkatup tertutup?

Tanyalah pada hati... lalu apa jawabnya hati?

No comments: