Monday, August 3, 2009

sekian lama..



kali terakhir aku pergi tempat tu januari 2007..sebelum aku bertolak ke Baling...
buat treatment...

lama betul tuh..dah 2 tahun lebih..
walaupun branch ampang lagi dekat dgn rumah sewa aku..
aku tetap nak pegi shah alam gak...

aku pegi seawal mungkin..sampai2 jer ujam mencurah-curah lebatnya..
redah jer... basah gak la..

aku dah agak la...if pegi seawal dorang bukak...selagi ada staff dalam tu selagi itu sume nak melayan aku..
aku jumpa supervisor dia...errmm muka baru.. dan ada 4 staf lain..
tgh sibuk2 borak...

tetiba keluar sorang lagi...
"la.... lamanya tak jumpa...sihat?" aku senyum...sambil jawab soalan..
"masih cik lagi ke atau dah puan?"
aku kata.. masih cik lagi ni..

dah naikpangkat rupanya si wati nih...

supervisor baru..yg aku lupa nk tanya nama dia.. tanya aku umur..
aku jawabla...
dan serentak itu.. supervisor baru dan 4 staff lagi tu tak percaya..

haha seperti biasa dorang kata aku nampak cam umur 24tahun..
sudahla... dah lebih 6 tahun da tuh..
camne aku nak tunjuk aku 30 tahun nih..

aku rasa oklah aku pakai semalam..
jeans n blouse.. taklah jeans & t shirt cam aku dok selalu pakai..

belum lagi keluar kot kedut2 di mukaku ini..
inilah kelebihan si pipi tembam..hehehe
maka sbb tak mau kelihatan lebih tua dari usia la..
aku kena fikirkan yang terbaik tuk diri sendiri..

it's time for MYSELF ONLY!!
hehehe selfish jer bunyik kan..
mestilah nak cantik..

dah masuk ke ZBF ni..memacam la aku nak beli..
kerana keyakinan aku sepenuhnya terhadap produk ini... mmg berbaloi la harganya...

maka..dari budget aku cuma RM241... dah jadi lebih RM300...
adehla...puasa bulan syaaban la nampaknya..

tapi takpe.. demi diri sendiri..
sekarang ni kalau bukan aku sendiri yang jaga diri aku..
sape lagi yang nak jaga..
ye tak... umur pun dah nombor baru..

tu pu aku baru beli produk penjagaan dalaman...
yang luaran nih...huhuh

Alhamdulilllah...walau dah lebih 2 tahun aku berhenti pakai produk tuk muka dorang..
muka aku tak ditimpa masalah seperti dulu atau masalah yang sama berulang kembali..
scary woooo....


tiada lagi si comot!! hehehe..
skang leh snap pics close up lagi..

aku yang ke 3 dari kanan... tu bukan blusher yer kekawan..itulah muka ku..nasib baik jauh..tak close up.. ada yang close up..aku tatau mana pegi gambarnya.. ni masa 1998/1999 rasanya...kat Sunway Pyramid..




ni plak gambar sebulan sebelum aku berusia 30 tahun hari tu.... yeay..boleh amik pic close up... ni pun setelah berhenti lebih 2 tahun dari guna ZBF...


maka aku kena start buat budget tuk diri sendiri dah nih....
tapi masihlah belum guna produk top to toe cam kak fid...
huhuhu..bila la tu agaknya...


No comments: