Monday, August 10, 2009

Gayat

dah 2 minggu aku guna monorel sebagai pengangkutan aku ke tempat kerja..
sebabnya depan lobi ni dah nampak stesennya..

hari ini aku kena ke KL Sentral masa lunch...
sebelum ni kegayatan aku hanyalah pada selekoh depan simpang 4 antara maju junction & Tune Hotel..
aku rasa gayat bila monorel tu buat corner...
cam nk tergolek ke bawah..
dan pagi ni plak aku baru perasan dr stesen bukit nenas tu monorel akan menyenget gak...
aku rasa dia akan tergolek ke bawah...

dan tgh hari tadi...kegayatan aku bertambah...bila mana banyak kali monorel tu senget..
aku gayat sbb dia kan MONO rail..
satu rel jer kat tgh..

masa peak hours ...org penuh dalam tu..
jadinya bila menyenget tu aku nak je cakap dgn orang lain dalam monorel tu tuk balancekan menatang tuh..

over kan..
LRT landasan dia 2..
komuter pun..
monorel dahlah satu jer..pastu tinggi kat atas plak tu..
huhuuh...

risau betul aku..

No comments: