Wednesday, August 26, 2009

wadi unung

semalam aku tengok cerita ni kat astro prima..
hangin plak aku dgn perangai si fatihah tu..
tapi mmg dalam dunia realiti ada jer kes2 sebegini..

kecewakan mak bapak demi cinta..
siann mak dia..
terus aku yang over terasa..

yelah...mak dia yg ngandung kan dia..usung sana sini dalam perut selama 9 bulan..
ingat senang ke? cehh cam pernah pregnant aku nih...
pastu dah lahir nak kena jaga sampai besar panjang camtu..
bagi makan..pakai..pelajaran...sakit dijaga..

kalau aku jadi azrin tu pun aku sepak fatihah tu..
jerit2 kat ayah dia...kata ayah dia ego...


dan lepas berbuka semalam..aku terus pulang ke rumah mak ayah aku..
kul 10 aku sampai klang..

aku nih mmg camni...lagi2 bulan puasa ni... serasa aku selain masa asrama dedulu aku mmg akan berbuka dgn famili kat rumah..
jarang la berbuka sorang2 dgn nasi bungkus depan tv..


sampai rumah jer... memacam ada ..
pastu adik2 aku sume ada plak tuh kecuali yg dah kawin..
errmm cam ni baikla kitorang dok rumah jer..
ye tak..
hehehe..


1 comment:

Anonymous said...

memang best pun cerita tu