Wednesday, August 12, 2009

budget lari

errmmm aku perasan..ni baru 12hb..apsal cam larik jer budgetku ni..
selain baru pindah rumah...(macamla aku kena bayar deposit kan..)
dan kena tukar bateri secara tiba-tiba (yer..bateri tu dah lebih 2 tahun..ahaks..)
dan membeli barangan untuk mencantikkan diri...(aku perempuan..memang camtu)
dan impulse buy...2 helai tudung yang cantik dan murah..(kali 2 dah berapa..'murahnya'la wahai cik as....haha)
dan juga...

membeli 6 buah novel!! ENAM!!!!serta 2 buah buku panduan hidup..
adehla...
aku bab buku takleh nak berkira-kira..
memang aku kira la dalam otak...tapi entah..mesti keluar gak la duitnya beli buku/novel..

ni pun dok belek online..ada jer buku/novel yang aku nk beli..

minggu lepas... aku kemas2 bilik..
tu diaaaaaa... bawah katil ada novel.. rak buku skoelah adik aku ada novel lagi..
susun punya susun ..rak dah penuh..
ermm pastu ada 4 tajuk novel yang aku beli 2..means jadi 8!!

adoila...



makanya...cepat2 sewa novel2 aku tu..
boleh aku beli baru.. buat tambah koleksi!!...

hehe


No comments: