Thursday, August 13, 2009

kesan kelukaan

minggu lepas masa tgh drive bawak mak aku shopping..
seperti biasa..lagu abang AZ je la ..

pastu tiba kat lagu kesan kelukaan..
mak aku tetiba..."sedap lagu ni...Anuar Zain kan.."

wahhh mak aku tau tu lagu AZ dedulu..
"mak suka suara dia macam ni... ni lagu sekarang ke lagu dulu?"
aku jawab " mak..ni lagu masa umur dia 18..masa dengan ellina tu"


mak aku suka sebenarnya Anuar & Ellina...

aku ingat lagi..dedulu mak aku akan bukak radio seharian..
dari pagi... sampai time kitorang kena tido petang..dalam kul 2 lebih tu..
so ada rancangan drama radio "Fajar di Bumi Permata" " Rumah 5 Persiaran 1" antara yang aku ingatla..
pastu dulu ada radio malaysia jer..maka akan ada lintas langsung dari sume negeri kat malaysia sampaikan maklumat peristiwa/ event kat kawasan tu...

lepas tido petang memang takde bukak radio dah sbb tu time aku nak tgk katun..
terutama "Cumi & Ciki" :)

makanya hidup aku mmg dari pagi sampai ke time NAP petang dengar radio jer..lagu dedulu tu memang lekat la kat kepala..
pastu dgn drama lagi...rindu plak nk dengar drama radio..

ermmmm

No comments: