Wednesday, December 15, 2010

encik asmara

di saat aku kedemaman semalam..
seharian mengadap tv sahaja dan menukar2 siaran..
tetiba ternampak la plak dia..

ENCIK ASMARA!!

dalam cerita Dia Atilia yang aku x suka nk tengok .
tapi setelah semalam aku gigihkan diri gaklah tengok..

dlm cite tu dia nampak remaja la..
pesen rambut x sama cam dlm asmara... dan muka serta perangai dan percakapan lebih kepada remaja di kolej..
dan zamarul nampak sangat tua tuk jadi classmate dia dlm tu..
(zamarul berlakon terkenang kembali zaman kolej bersama fasha)

dalam drama telah dihalalkan epal itu pun nampak bezanya dari segi watak dan pembawakan dia sebagai watak itu..
cehh tetiba nk mengkritik lakonan org..

sebagai ganti kepada drama Asmara yg dah habis tu.. aku relakan la diri aku tgk Dia Atilia tu...
hari ni ada Telah Dihalalkan Epal Itu..

:D

No comments: