Thursday, December 30, 2010

tontonan penuh emosi




selain drama ASMARA ni lagi satu aku tonton penuh emosi dgn housemate aku..
yang penting dia yg nak tgk..
aku join je... sbb tv & astro aku yang punya..
dan dia la yg dok ckp dgn aku pasal info player.. nama, umur segala la..
aku manalah kenal..wahahahahah

maklumla ex boifren dia dulu pemain bola remaja kebangsaan...makanya dia kenal
penuh perasaan aku tengok game bola tu...

khairul fahmi, penjaga gol malaysia walaupun aku bukan peminat atau terer bab bola...aku rasa dia main dengan baik malam tadi...
dan juga shahrul & safee...

aku perasan 1 player indo muka cam nicholas saputra... nama dia irfan... sbb camera dok close up muka dia... pastu bila kena keluar dok nangis... wahahahahah
pastu masa bambang dimasukkan ..housemate aku kata dia ni bagus.. aku pun cam... OHHH...
pastu dia sambung balik.. dia la dulu main tuk selangor.... laaaa yeke... hahahahah

tapi aku suka la dia... air muka tak cam bongkak.. main dgn muka "friendly" dan beberapa kali aku nampak dia cakap2 dgn safee... bukan cam muka si firman tu kekonon cool tapi berlagak tak bertempat apalagi time dia amik hadiah tuk MVP tu... perrghhh muka tak boleh blah.....

Sementara itu, penyerang Indonesia, Bambang Pamungkas mengucapkan tahniah kepada Malaysia yang disifatkannya beraksi dengan penuh bersemangat.

''Saya ucapkan tahniah buat pasukan Malaysia dan rakan-rakan saya, kerana telah berjaya menjuarai pertandingan AFF kali ini.

''Buat kami, skuad ini telah bermain dengan sebaik mungkin pada perlawanan akhir kedua tetapi itulah bola sepak, kita tidak sedikit beruntung kerana gagal menterjemahkan peluang ke bentuk gol.

''Kami menang di sini namun kejuaraan tetap milik Malaysia, tahniah buat mereka," katanya





TAHNIAH MALAYSIA


katanya lepas 14 tahun... dlm hati aku kata lamanya... tetiba teringat sesuatu..
wehhh 14 tahun tu adalah jangka masa aku meninggalkan sekolah....
ayarrrkkk makcik rasa "matang" hehehehhe



yang penting.... ESOK CUTI..!!!
boleh la aku baking suka ati....

No comments: