Thursday, December 30, 2010

sunplay BB cream



cream di atas aku dpt sample free dlm majalah Cleo ke Women's Weekly..
sbb aku dok belek majalah sambil tengok bola..
January Issue
so pagi ni aku try la pakai...
punyalah aku picit standard amount aku guna foundation..
tu dia.. tepung GOMAK..
hahaha

sebenarnya..pakai sedikit sahaja yer..
sangat sedikit leh cover muka dah..
aku pakai lepas sapu moisturiser...
katanya ada 7 in 1..:

7-in-1 functions: sun protection, oil control, concealer, whitening, moisturize, anti-ageing and foundation

reviewnya disini...aku suka sbb dia nampak rata, sekata dan muka aku pun x la berminyak...
pepagi mmg kekadang aku dah peluh2 sakan.. sbb jln kaki kan g keje..

tgh carik hargnya ni.. kalau murah ..jauh murah banding clinique.. harusla aku beli brand ni sahaja...





** update 9.07am : 40 gram tube at RM59.90
boleh dipertimbangkan....

No comments: