Monday, May 26, 2008

Drillbit Taylor


Aku tengok cerita ni semalam.. Kat TGV Bkt Tinggi..
2 hari ni aku dok rumah je... eh yeke... heheeh..
sabtu aku g balik kg.. saje je.. walau melawat rumah kosong..
masuk rumah arwah nenek.. aku lepak tgk tv... sesorang..
semalam pun masa mirul call nk ajak g tgk wayang..
aku tgh drive on the way ke Banting..
mirul habis keje kul 6pm...
memula mirul kata nk tengok Superhero kat Bkt Raja..
aku ok jer.. Bkt Raja ke Bkt Tinggi ke sama je jauh dr rumah aku..
dlm kul 630 aku sampai Klang mirul call..
katanya dia sentap..
Superhero takde kat Bkt Raja..
kat web dia cek ada..
hmm... web tu tipula..
citer2 yg lain dia da tgk..so dia suggest g Bkt Tinggi lak kot2 ada..
aku sampai dulu sbb da dekat da dgn rumah aku..
mirul plak katanya hujan lebat kat Bkt Raja..
mirul sampai lebih kurang 5 min kul 8pm..
yg ada hanyalah citer di atas... Drillbit Taylor..
da sampai kat sana kan..tengok je la cerita nih..
since mirul lapar sesangat..abru balik keje..
makan kat McD jer.. dedua belum gaji...(ada hati lagi nk tengok wayang kan....)
Mirul nk makan Mega Big Mac..burger 4 lapis yer..
hmm x sampai 4 mins.. habis da burger si mirul ni..
borak2 pasal anak sedara dia Danish yg baru lahir 3 minggu lepas..
wayang start 830 pm..
Not bad.. pasal high school bully..
gelak sakan gak la dlm wayang tuh..
habis wayang 1015..terus balik..
memula mirul ada hati nk tgk what happen in vegas..1120..
aku confirm takleh nk tgk midnite..
tp lepas wayang tu dia pening2 da..sbb kena hujan masa kat Bkt Raja..
jadinya..kamipun mengakhiri aktiviti tgk wyanag tu ...
dan berjanji akan tgk wayang sesama lagi..
dlm 2 minggu lagi la kot..
aku kena g KK..
hmmm...





No comments: